Nog meer laaglanders die het hoger op zoeken aanwezig?


miandelam

Recommended Posts

Aanwezig!

Mijn droomspel is een waarin je (over)leeft en reist in het mythische verleden en landschap van Noordwest-Europa, zeg maar Middenaarde, met onmetelijke loofbossen, uitgestrekte venen, glooiende weiden en gaan zo maar door.

Tot die tijd kan ik mij uitstekend vermaken met spellen als The Long Dark.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

Jeej eindelijk weer leven in deze tent haha.
Ik speel het nog steeds, heb er echt geen spijt van dat ik het spel gebacked heb toen het nog niet uit was... had toen alleen niet verwacht dat het zo geweldig zou worden! :D
Het heeft echt al mijn verwachtingen overtroffen. En het is nog niet eens af. :o

Link to comment
Share on other sites

Haha ja heel lang geleden. Ik checkte af en toe nog wel eens of er leven was... en dat is er nu. :D

Ik ben in het einde van de zomer van 2014 begonnen toen de eerste beta's uit kwamen. Moet je kijken hoe het spel er toen uitzag in verhouding met nu (mis de simpelheid van de omgeving nog wel een beetje).
En het wordt alleen maar beter. :D

2014-09-11_00001.jpg

2014-09-11_00012.jpg

2014-09-11_00013.jpg

2014-09-11_00015.jpg

2014-09-13_00002.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pff das een interessante vraag. Dan moet ik even in mn mailbox graven naar mn backers mail.

Update: was ff zoeken maar ik heb t gevonden. Tis nu ongeveer 2 jaar geleden dat ik geld gedoneerd heb aan het project. De eerste alpha builds die ik gespeeld heb kwamen 22 augustus 2014 beschikbaar. Dus waarschijnlijk rond die tijd.

Wat updates betreft: naar mate de ontwikkeling verder vordert duurt het steeds langer voor er updates uitkomen. Maar dat is op zich logisch. Hinterland heeft namelijk voor elke update een alpha, beta en stable stadium. Dus hoe meer content en spel elementen toegevoegd worden hoe meer er getest moet worden per update of dat allemaal nog werkt met de oude toevoegingen.
Eigenlijk was de laatste Alpha update in december 2015 omdat men daarna met de verhaal modus zou komen. Maar men heeft besloten om nog meer in het spel te stoppen om het nog rijker kwa sfeer te maken. Dus is de sandbox update cyclus weer gestart.

Momenteel zou ik zeggen dat we elke 1-2 maanden een update kunnen verwachten. Kijk ook eens naar de ideeën die mogelijk verwezenlijkt worden de komende periode. Deze 'roadmap' wordt eens in de zoveel tijd bijgewerkt en niet alles wat erop staat zal in het spel komen. En sommige dingen komen wel in het spel maar staan niet op deze lijst vermeld (spannend! :D ).
http://hinterlandgames.com/the-long-dark/roadmap/

Link to comment
Share on other sites

Thanks! @Blinkin, dat je dat voor me opgezocht hebt!

Die roadmap heb ik al zorgvuldig bestudeerd. Ondanks dat ik geen grote gamer ben, was ik gelijk helemaal weg van deze game. Heb de site van Hinterland, dit forum en steam forum al uitgebreid nageplozen.

Leuk forum ook hier, de spelers en mensen van Hinterland zijn erg betrokken, zag ook dat iemand uit Wyoming en een uit Duitsland zijn samen fan fiction aan het schrijven..mooi om te zien allemaal.

Maar het lezen van Hinterlands roadmap en alle ideeen die mensen posten maakt me alleen maar NOG ongeduldiger! Haha

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 3 months later...
On 8-12-2016 at 11:57 AM, ThatDearGuy said:

Jazeker. Sterker nog, ik ben er gaan wonen. Alweer zeven jaar in Noorwegen. Oslo is wel redelijk vlak, maar de heuvels en bergen zijn niet ver weg. Al het gemak van het stadsleven met het plezier van de wilde natuur, slechts een korte bus of treinrit van mij verwijderd. :)

Oh te gek! Dat is ook een van mijn dromen om in scandinavie te gaan wonen! Welke regio woon je ongeveer en waarom heb je voor die regio gekozen?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.