Finns det några fler frusna svenskar här?


GemcutterKim

Recommended Posts

Hallå alla, tänkte bara se mig för om det fanns fler svenskar än jag som fastnat totalt för det här spelet och vart ni kommer ifrån. Själv bor jag i norra delen av vårt avlånga land, och då menar jag att jag bor bara kilometer söder om riksgränsen.

Skriva bara en kort kommentar om ni så vill, men berätta gärna också vad ni tycker om spelet.

Link to comment
Share on other sites

Tjena! Bor i Stockholm och har spelat i ett par veckor, tyvärr inte så mycket som jag hade hoppats pga studier men det är ett helt fantastiskt spel.

Har inte testat nya patchen än, men är ledig nästa vecka så jag kan tänka mig att det blir en hel del då. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 8 months later...
  • 5 months later...
  • 4 months later...

:hatchet: Hej där ute!

Totalt kärat ned mig i spelet och studerar hemmifrån i Dalarna så varvar timmarna mellan TLD och böckerna ;)

Om ni fortfarande spelar så kommentera här så kör jag alla mina funderingar och tankar om spelet här och på engelska sidan!
 

#themiseryshows
Tycker den är bra men vissa ord i engelskan med dubbel betydelse har samma översättning till stor del i spelet tyvärr.

 

Lycka till och lyssna efter björnen innan ni sover ute! :bedroll:

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Hej. Är en gammal gubbe på 50 år som spelat datorspel hela livet.. typ. ;)

Snubblade över TheHardestSurvivalGameYou'llEverPlay av GrayStillPlays på Youtube. 

Jag älskar resurssamlande spel så som Command&Conquer - Settlers - Warcraft och många fler men DETTA SPEL är HELT i sin egen klass. ( iofs är det det första FPSurvivalGame jag spelat men ändå! :D Jag har äget det i knappt en vecka och jag gillar verkligen den enkla grafik ( ser ut som vattenfärger ) som används och det gör att det känns ÄNNU KALLARE och KARGARE!! Nu ska jag sova en skvätt i min EGEN, VAAARMA säng efter att ha spelat hela natten. 

 //Hörs. Hej. ;) 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 11 months later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 months later...
  • 5 months later...

Salve! 

Började spela igår (det var 75% rea på spelet på Steam) och har spelat första kapitlet i Wintermute, andra kapitlet ikväll eller ska iallafall påbörja det. Fick tips om spelet i en Fallout 4 grupp ... eller om det var i en Skyrimgrupp ... på Facebook. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 11 months later...

Från Stockholm och har precis avslutat de första fyra episoderna i Wintermute.
Just satt mig in i en "survival game" och ser hur länge det kan hållas. Var lite rädd att spelet skulle vara betydligt svårare i survival mode än vad jag just nu upplever. Tror jag valde en för lätt nivå. Men jag traskar vidare och upptäcker nya områden som wintermute inte har introducerat mig i ännu.

Har funderat på att sätta in mig i mod-communityn för detta spel, men vet än så länge för lite om det, men det kommer.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now